Michelle Ikeda


data-config="{'skin':'skins/simpleBlue/skin.css','volume':100,'autoplay':true,'shuffle':true,'repeat':1,'placement':'top','showplaylist':true,'playlist':[{'title':'','url':'https://www.youtube.com/watch?v=j3wWrAnoUjY'},{'title':'','url':'https://www.youtube.com/watch?v=Q0TJMsFQ_oU'},{'title':'','url':'https://www.youtube.com/watch?v=V7MDHeqcAGA'}]}" >


Michelle Ikeda Oficial

^^ Vizitas

quinta-feira, 9 de agosto de 2012





一個晚上,我去睡覺,沒有看到你在我身邊沒有你,但你是一個特殊的人,但在我的生命,但軟,但甜的愛好不能沒有你的生活,但羅熱里奧走出去這個距離遭受這種痛苦結束這傷害我今天一早我哭了很多時,萊娜thaines告訴我你被希望以使愛她的一切權利性別看,但你答應我一件事,並沒有不履行,我答應你我愛你我已完成我很痛苦的疼痛非常大型(
arabian version :واحدة عن ليلة أذهب إلى النوم من دون رؤيتكم بدونك بجانبي ولكن كنت شخص
واحد خاصة في حياتي ولكن لينة ولكن الحلو المحبة ولكن لا يمكن العيش من دون لكم ولكن روجيريو الخروج الى هذه المسافة يعاني كثيرا هذا ألم الجرح هذا يؤلمني صباح اليوم بكيت كثيرا عندما لينا thaines قال لي كنت تبحث عن الجنس الرغبة في جعل الحب على حق جميع لها ولكنك عدت لي شيئا واحدا، ولم ينجز كل ذلك وعدت كنت أنا أحبك أنا وفت تا انا المؤلم ألم الضخمة جدا (
Inglish version :One More Night I go to sleep without seeing you Without you by my side but you were one special person in my life but soft but sweet loving but can not live without you but rogerio going out to this distance much suffering this pain wound this hurting me Today morning I cried a lot when lena thaines told me you were looking for sex wanting to make love to her all right But you promised me one thing and did not fulfill all that I promised you I love you I have fulfilled ta I'm aching pain Very mega (
Japanese :私は私の側面によってあなたなしであなたを見ずにスリープ状態に入るが、あなたは私の人生の1つの特別な人であったが、愛するソフトが甘いが、あなたなしでは生きていけないことができますが、ロジェリオははるかにこの痛みに苦しんで、この距離に出るワン·モア·ナイトは、これを巻き今日の朝、私を傷つけレナthainesはあなたが彼女のすべての権利に愛を作りたい、セックスを探していた私に言ったとき、私はたくさん泣きましたしかし、あなたは私に一つのことを約束し、私はあなたが私は痛みを痛むしている私は、Ta満たしているあなたを愛している約束したすべてのことを履行しなかった(非常にメガ

Nenhum comentário:

Postar um comentário